Tuesday 4 August 2020
FA EN
جینگو

Synopsis

جينگو (روايت معلق) کلاژی است درباره تعليق در زندگی جوانان امروز تهران در ميان هياهو ، خستگی ، تنهائی ... و تن سپردن به فراموشی و همزمانی آن با احتمال وقوع پايان دنيا طبق نظريه نوستراداموس در سال 2012.
Director:تورج اصلانی
Producer:
تورج اصلانی
Screenwrite:
Cast:
سیاوش درخشی - اشکان یغمایی - امیرحسین بهزاد افشار - مهدی قوچانی - آرش خوش خلق - محمود شفیع خانی - رضا شفیع خانی - داریا اصلانی - سعید ابراهیمی فر - پانته آ پناهی ها - الهه خادمی و نیلوفر خوش خلق. با حضور: هنگامه قاضیانی
Filming Director:
تورج اصلانی
Sound Manager:
نظام الدین کیایی، محمد شاهوردی، امین میرشکاری
Editing:
تورج اصلانی
Iran Artists House

Iran Artists House

Honarmandan Park, Iranshahr St., Tehran

021-88310457

More Details
Museum Cinema

Museum Cinema

Bagh Ferows, Valiasr S

22723535

More Details
Azadi Pardis

Azadi Pardis

Vozara, Abbas Abad St., Tehran

021-84480

More Details
Kourosh Pardis

Kourosh Pardis

Num. 57, near Central Payambar, Shahid Satari Hgw, Tehran

44971930-40

More Details
Isfahan City Center

Isfahan City Center

Opposite of Abbasi Hotel, Amadgah St., Istahan

031-32232151

More Details
Mashhad, Hoveize Pardis

Mashhad, Hoveize Pardis

Golestan Sq., Daneshgah St., Mashhad

0511-8437575

More Details
Mashhad, Hoveize Pardis

متولد دي ماه 1352 شهرستان سنقر استان كرمانشاه.
فارغ التحصيل گرافيك از هنرستان هنرهای زيبا کرمانشاه و كارگرداني سينما از دانشگاه سوره تهران.
آغاز فعاليت حرفه اي در سينما به عنوان جوانترين مدير فيلمبرداري سينماي ايران در سال 1379 با فيلم سينمايي خواب سفيد به كاگرداني حميد جبلي و تهيه كنندگي مجيد مدرسي.
مدير فيلمبرداري بيش از 35 فيلم بلند سينمايي از محصولات سينماي ايران و كردستان عراق و ترکيه.
سخنگوی انجمن فيلمبرداران سينماي ايران.
عضو مجمع صنفی تهيه کنندگان سينماي ايران.
سرمايه گذار و مجري طرح وتهيه كننده چند فيلم سينمائي و مستند.
عبارتند از:
تهيه كنندگي
جينگو، روايت معلق ( تورج اصلانی ) 1392
1384-87 ) چه سر سبز بود دره ما ( فرشته جغتايي
1385 روز بعد ( رحيم ذ بيحي )
مجري طرح و سرمايه گذار
نفس ( منا صيدمرادی ) 1392
بغض ( رضا درميشيان ) 1390
نگاه ( مانی پتگر ) 1386
2005 عبور از غبار ( شوكت امين كوركي ) محصول كردستان عراق
2005 مثل نرگس بشكفيم ( مسعود عارف – حسين حسن ) محصول كردستان عراق
1383 چند كيلو خرما براي مراسم تدفين ( سامان سالور )
2003 اسب ( مهدي اميد ) محصول كردستان عراق
پروانه ها بدرقه مي كنند ( محمد ابراهيم معيري ) 1380
مدير فيلمبرداري
فيلم هاي بلند: ( براساس تاريخ فيلمبرداری)
چهارشنبه خون به پا می شود ( حماسه پارسا ) 1393
خانوم ( تينا پاکروان) 1392
نقش نگار ( علی عطشانی ) 1392
به تهران خوش آمديد ( رضا سبحانی ) 1392
آشغال‌های دوست داشتنی ( محسن اميريوسفی ) 1391
بغض ( رضا درميشيان ) 1390
فصل کرگدن ( بهمن قبادي ) 1390
سوت پايان ( نيكي كريمي ) 1389
سن پطرز بورگ ( بهروز افخمي ) 1388
بدرود بغداد ( مهدي نادري ) 1388
نه يک توهم ( ترنگ عابديان ) 1388
كسي از گربه هاي ايراني خبر نداره ( بهمن قبادي ) 1387
زمزمه با باد ( شهرام عليدي ) 1387
ترانه تنهائي تهران ( سامان سالور ) 1386
هامون و دريا ( ابراهيم فروزش ) 1386
دوست داشتن ( ابراهيم فروزش ) 1386
رفيق بد ( عباس احمدي مطلق ) 1385
روز بعد ( رحيم ذ بيحي ) 1385
سبز كوچك ( غلامرضا رمضاني ) 1385
ده به علاوه چهار ( مانيا اكبري ) 1385
عبور از غبار ( شوكت امين كوركي ) 1384
او ( رهبر قنبري ) 1383
چند كيلو خرما براي مراسم تدفين ( سامان سالور ) 1383
باد به دستان ( عبدالرضا كاهاني ) 1382
اسب ( مهدي اميد ) 1382
بيست انگشت ( مانيا اكبري ) 1382
تنهائي باد ( وحيد مو سائيان ) 1381
كنار رودخانه ( عليرضا اميني) 1381
من و نگين دات كام ( حسين قناعت ) 1381
دانه هاي ريز برف ( عليرضا اميني ) 1380
نوار خالي خاطرات تهران ( فريبرز كامكاري ) 1380
عروسكي براي الدوز ( محسن چگيني ) 1380
پروانه ها بدرقه مي كنند ( محمد ابراهيم معيري ) 1380
توكيو بدون توقف ( سعيد عالم زاده ) 1380
خواب سفيد ( حميد جبلي ) 1379
عقل سرخ ( بهرام توكلي ) 1379
فيلم هاي كوتاه: ( براساس تاريخ فيلمبرداری)
نفس ( منا صيدمرادی ) 1392
قی قو ( ايرج محمدی رزينی ) 1391
اينجا شهر من بود ( تينا پاکروان ) 1391
در کوچه باد می آيد ( صبا رياضی ) 1389
پارك مارك ( بكتاش آبتين ) 1388
چه سر سبز بود دره ما ( فرشته جغتايي ) 87_1384
روز بيست و سوم ( پوپك مظفري ) 1385
آن ( پوپك مظفري ) 1383
گل چادر ( علي عبداله زاده ) 1382
هدرسه ( رامتين لوافي پور) 1382
گريز ( رحيم ذبيحي ) 1382
دير وقت ( اصغر نعيمي ) 1382
چكمه ها در برف ( شمس الدين آروند ) 1379
دخمه ( بهزاد خداويسي ) 1379
تولد ( سعيد لطفی) 79_1378
فصل بی‌تو (فرناز جمشيدی مقدم ) 1378
اينجا تهران است ( عليرضا اميني ) 1378
شعري كه زندگيست ( بابك شيرين صفت ) 1378
ترانه اي براي ارواح كوهستان ( بهرام توكلي ) 1378
رنگين كمان ( عليرضا اميني )

Mashhad, Hoveize Pardis

آن موقع که من وارد سینما شدم با جوانهای نزدیک خودم خیلی در ارتباط بودم ، فکر می کنم در این شرایط ، نسل جوان را خوب می شناسم . به آنها نزدیک شدم ، آرزوها ، رؤیاها و درماندگی‌هایشان را خوب می فهمم . در یک شهر 20 میلیونی که خیلی جوان داریم و خیلی از جوانهای ما با انگیزه های بسیار بی هدفی زندگی می کنند . در واقع انگیزه دارند ولی سیبل مشخصی نیست . این پرسه زنی جوانها را دوست داشتم که به تصویر بکشم . پر از ایده و خلاقیت هستند ولی مسیری نیست که بتواند آنها را خوب هدایت کند . و خودکشی هایی که این جوانها در خودشان ایجاد می کنند و تشکل هایی که شکل می دهند و احتمالا منجر به خروجی هایی می شود . ما در این شهر جمعهایی بین جوانهایمان داریم وقتی جوانی از خانه اش بیرون می رود احتمال دارد که پدر و مادرش نگرانش بشوند که این ساعت کجا می رود؟ چه کار می کند؟ و با کی در ارتباط است؟

این نگرانی های خانواده های این جوانهاست و من خواستم که یک جورهایی دفاع کنم از جوانهایی که انگشت اتهام از خانواده به سمت آنها شروع می شود تا اجتماعی که در آن زندگی می کنند ، متهم می دانند جوانی را که هیچ راهکاری برایش در نظر نگرفتند و فقط توقع دارند که یک ایده آلیست باشد و این در شرایطی است که همه چیز نابسامان است.

در این شرایط من احساس نزدیکی به این نسل می کنم برایشان قصه های زیادی دارم و تنها «جینگو» نیست که درباره جوانها می سازم قطعا درباره جوانها بیشتر خواهم ساخت ، «جینگو» یک تست ، اتود و یک تجربه است ولی ادامه خواهد داشت . نسل خودم را خوب می شناسم و دغدغه ها ، بن بستها و دیوارهایشان را می دانم و آسمان کم ستاره و بی سیاره شان را هم خوب می شناسم و سعی می کنم درباره شان بیشتر قصه بگویم.

  • حجت خان
    7 March 2015

    متاسفانه فیلم نامه هاش خیلی ضعیفه

  • ج.م.
    11 February 2015

    فیلم، آشکارا ظرفیت کمتری نسبت به دغدغه مورد بحث خود دارد (نسل جوان و سختی و پوچی زندگی شان) و در عین بهره مندی از تصاویر شکیل و پرزحمت، مهمترین اصل برای ماندگاری و جذابیت چنین فیلمی را فراموش کرده : همذات پنداری با شخصیت های پادرهوا و بلاتکلیف در جامعه ای مغشوش و به هم ریخته

  • سامان
    25 January 2015

    سطح تریلر فیلم خیلی پایین تر از خود فیلم هست. فیلم رو ندیده باشی میخوره تو ذوق که بری فیلم رو ببینی

    • حجت خان
      11 April 2015

      متاسفانه فیلم نامه اش خیلی ضعیف

*

code